- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent
Vad heter du på discord? VinnePinneMos#1525
Ange ditt födelsedatum 21 April 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16:00-22:00 Men Fredagar 16:00- 03:00
Helger: 12:00-03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 5månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går it skickar i chatten.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att ge ut de små bansen som staff inte ska behöver ge ut eller inte ser t.ex lall, små vdm, ooc snack, folk om bara lallar ba generellt alla som gör de små regelbrotten som bara krävs en sv ban (60min). Man ska fortfarande rp vanligt men när man stöter på någon regelbrytare kan man antingen kicka eller sv banna personen beroende på hur grovt regelbrottet är.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag dagligen stöter på icke medlemar och lallare som inte beter sig. Vdmare, rdmare, lall, lall slåss med folk och inte kan bete sig allmänt. Vill även bli servervakt för att underlätta lite för staffs dvs dela ut småbans till folk som gör mindre regelbrott. De bansen staffsen igentligen inte ska behöva lägga sin tid på. Vilket ger staffsen mer tid åt de större regelbrotten och mer tid till viktigare saker. Ansöker även för jag vill representera server lite extra vilket jag tycker att man gör som servervakt.Därför vill jag även bli servervakt för att försöka förhindra det för staffs så staffsen slipper lägga sin tid på de små sakerna då jag vet hur tråkigt det kan vara.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är t.ex att man revvar sig själv under scenario för att inte förlora de eller kickar folk ifall dom lootar dig t.ex korruption är om t.ex din kompis säger "kicka den här killen han lallar" fast han inte gör det kompisen säger bara det för han kanske är i ett stort scenario och inte vill förlora det och då om jag ska banna killen måste jag först be om klipp och vänta till scenariot är slut om de nu är ett scenario.
Vad heter du på discord? VinnePinneMos#1525
Ange ditt födelsedatum 21 April 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16:00-22:00 Men Fredagar 16:00- 03:00
Helger: 12:00-03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 5månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går it skickar i chatten.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att ge ut de små bansen som staff inte ska behöver ge ut eller inte ser t.ex lall, små vdm, ooc snack, folk om bara lallar ba generellt alla som gör de små regelbrotten som bara krävs en sv ban (60min). Man ska fortfarande rp vanligt men när man stöter på någon regelbrytare kan man antingen kicka eller sv banna personen beroende på hur grovt regelbrottet är.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag dagligen stöter på icke medlemar och lallare som inte beter sig. Vdmare, rdmare, lall, lall slåss med folk och inte kan bete sig allmänt. Vill även bli servervakt för att underlätta lite för staffs dvs dela ut småbans till folk som gör mindre regelbrott. De bansen staffsen igentligen inte ska behöva lägga sin tid på. Vilket ger staffsen mer tid åt de större regelbrotten och mer tid till viktigare saker. Ansöker även för jag vill representera server lite extra vilket jag tycker att man gör som servervakt.Därför vill jag även bli servervakt för att försöka förhindra det för staffs så staffsen slipper lägga sin tid på de små sakerna då jag vet hur tråkigt det kan vara.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är t.ex att man revvar sig själv under scenario för att inte förlora de eller kickar folk ifall dom lootar dig t.ex korruption är om t.ex din kompis säger "kicka den här killen han lallar" fast han inte gör det kompisen säger bara det för han kanske är i ett stort scenario och inte vill förlora det och då om jag ska banna killen måste jag först be om klipp och vänta till scenariot är slut om de nu är ett scenario.
