Accepterad Vinne_ | Medlem ansökning (Frappa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

v11necent

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Vinne00#4480

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ali Svensson och är 23 år gammal ali är uppväxt i krimminella utsatta områden och är väldigt påverkad av sin uppväxt ali har väldigt kort stubin och har varit aggresiv och våldsam sedan barndomen och i skolan ali har haft problem i skolan och hans föräldrar har fått massor med samtal från skolan om ali bettende och upförrandet när ali var 16 år så blev han utkastad från sin skola och hans föräldrar försökte sitt bästa så ali kunde komma in på någon skola fast ingen skola ville acceptera honom så han har varit tvunget att stanna hemma hos sina föräldrar tills han var 18 år när han blev 18 år så kasta hans föräldrar ut han och han var tvungen att göra kriminella aktiviteter för att överleva. Ali är väldigt expert inom kriminaliteten och strävar efter att ställa till rätta för allt problem han har skapat sen barndomenalis pappa har haft problem med alkohol och har slagit ali sedan barndomen det är därför ali har varit så aggresiv och våldsam sen tidig ålder och ali pappa har också slagit alis mamma och det har gjort ali ärrat för livet alis intressen är bilar och pengar han gillar bmw och nissan hans dröm sen barndom är att bli fotbolls spelare när han blir äldre

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt utvecklade scenarion som är väl planerade och även hålla en bra/rolig rp. Är samt väldigt aktiv och har nästan alltid en hög rp nivå när jag rpar. Kan även bidra genom att välja ett jobb som det inte finns så mycket anställda på såsom Mekonomen eller annat för att förstärka rpn på unive. Har en väldigt kreativ hjärna som kommer på mycket roliga scenarions.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa för att ha roligt inte för att vinna alla scenarios. Man ska inte bara tänka på att vinna hela tiden utan ibland förlorar man också. Båda parterna i ett scenarios ska tycka att de är roligt och inte bara 1 sida. Hålla en seriös rp nivå utan lall så att båda tycker de är roligt när man rpar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom vänner och och tik tok, youtube.

Vidare till muntlig intervju du har 48h att ta den annars blir den automatiskt nekad, Lycka till!

Tillbaka