Accepterad Vinne_ | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11necent

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? v11necent

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak Svensson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, snäll, mycket respekt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Isak och är 25 år gammal Isak är uppväxt i krimminella utsatta områden och är väldigt påverkad av sin uppväxt Isak har väldigt kort stubin och har varit aggresiv och våldsam sedan barndomen och i skolan Isak har haft problem i skolan och hans föräldrar har fått massor med samtal från skolan om Isak bettende och upförrandet när Isak var 16 år så blev han utkastad från sin skola och hans föräldrar försökte sitt bästa så Isak kunde komma in på någon skola fast ingen skola ville acceptera honom så han har varit tvunget att stanna hemma hos sina föräldrar tills han var 18 år när han blev 18 år så kasta hans föräldrar ut han och han var tvungen att göra kriminella aktiviteter för att överleva. Isak är väldigt expert inom kriminaliteten och strävar efter att ställa till rätta för allt problem han har skapat sen barndomen adams pappa har haft problem med alkohol och har slagit adam sedan barndomen det är därför Isak har varit så aggresiv och våldsam sen tidig ålder och Isak pappa har också slagit Isaks mamma och det har gjort Isak ärrat för livet Isak intressen är bilar och pengar han gillar bmw och audi hans dröm sen barndom är att bli fotbolls spelare när han blir äldre

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till sociala scenarios. Jag kan även bidra till att det är roligt att spela att man känner att detta är en server som har många trevliga spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska inte bara spela för att man själv ska vinna utan man ska spela för att alla ska ha kul när de spelar och att de känner att detta kan bli roligt scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte jag. Jag spelade på unive hur länge som helst men sedan vart jag hackad på min discord konto och de som hackade lämnade alla mina servrar jag vart med i.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRp det är att man ska värna för sitt liv om t.ex. en man står med vapen riktat mot dig då ska du alltid var super rädd du ska helt enkelt reagera som du hade gjort i verkligheten. Sedan har vi suntförnuft och det är att man ska göra som man göra i verkligheten t.ex irl brukar man aldrig att springa fram till någon och säga att den är ful, så då ska du ej göra det när du rpar heller.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka