Inaktuell Vinne_ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11necent

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ditt discordnamn: Vinne00

Ange ditt födelsedatum 29 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag är en person som älskar att hjälpa andra och det vill säga att jag är någ den socialaste personen ni kmr träffa i min ålder. Jag är väldigt snäll och hjälper gärna folk som sagt. Jag kan också vara hård när det gäller att ta hårda konsekvenser på dom som inte sköter sig. Jag kommer även kunna lära mig snabbt om det inte är något jag inte vet. Sedan är jag en väldigt aktiv person som inte har så mycket träningar så kmr kunna vara aktiv väldigt mycket under sommaren. en sak som jag tycker att jag är bra på är nog att lyssa jag lyssnar när någon pratar och avbryter inte hen och låter dom prata till pungt. Sedan har jag varit staff på andra servrar och mod på en. Sedan tycker jag också att jag att jag ska bli helper för att jag kmr vara aktiv mesta delen av sommaren

Sedan kan jag några kommandon t.ex.

/togglename (det är så man ser spelarens id och steamnamn)

/toggleid (det är så man ser spelarens id)

/sc (det betyder att man kan skriva i staff chatten)

/revive (det är att man livar upp sig igen)

/ban ( id) (anledning t.ex. vdm2) (då får man en ban och det kan bero på hur många bans man har har man typ inga bli bannen kort har man många kan den bli lång)

/kick (id) (då kickar man personen från servern så dem får gå in igen)

/goto (id) ( då går man till personen man har gotoat)

/spec (id) (då specar man personen i no clip och ser derar pov)

/noclip (då är kan man åka runt när man är onsylig)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kmr kunna vara väldigt aktiv under sommar, man kan nog räkna med att jag är inne 4-5 h per dag och rpar sedan om jag inte rpar så kmr jag kunna vara i suport elr don det beror på vad jag får för ansvar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive rätt så länge vet ej exakt men ksk 7-9 månader då jag har spelat på andra servrar innan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte på unive. jag har spelat på unive i typ 9 månader tror jag så jag har bara varit sv innan eftersom jag är rätt så ny så jag har tänkt att jag ska ta det lite lungt i början och sedan fösöka bli staff då. Men jag har varit staff på andra servrar innan men inte på unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell ansvarig och jobb ansvarig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka