Nekad vinne261 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vinne261

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter vinne/vince irl.

Vad är ditt discord namn? ag heter vinnboi/vinne.261 på discord

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Vinneson och är 25.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll , sträng och hjälper personer.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag heter Leo och är 21 år gammal. och min historia är att jag växte upp med dumma föräldrar. och sen dog dem av cancer så jag mår inte så bra är ibland arg för ingen anledning. och jag har inget jobb och har det svårt i livet. jag söker jobb som polis eller något annat liknande. jag har inte många vänner så jag börja vara med dem kriminella folken mer och mer och blev väldigt nära med dem. jag tänkte också mycket på mina föräldrar och min barndom hur kul det var att leka med vänner på dagis och skolan. sen nu är det inte så bra för mig. sen en dag så tog vi det bara lungt jag och mina kriminella vänner men det kom en polis bill vi tänkte inte så mycket på det men den började åka mot oss vi började spri.ga jag sprang väldigt långt sen efter en stund efter jag inte hörde dom längre så ringde jag en taxi som körde mig till en annan stad sen nu vet jag inte vad jag ska göra jag är arbetslös och hoppas på tur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och roliga scenarios

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han eller hon förlora sceneriet. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rpn.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp, rdm, vdm, metagaming, powergaming, nlr, clogg.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Jag kan lämna den server för unive ja.

Nekad
Anledning:
För få logs. Gå in och rpa så gör vi en ny granskning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka