Accepterad Vinne221 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinne221

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? vinne221

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bogdan Dukovic. Han är 45 år gammal och är en kille. Bogdan var en ung pojke som gick på en privatskola, han gillade att vara på den skolan väldigt mycket då han fick så mycket vänner. Hans uppväxt har varit väldigt bra, han växte upp med sin mamma och pappa samt sin brorsa som var väldigt jobbig. Bogdan växte upp som en glad gubbe som gillar allt och alla, vad än som händer så är han glad, förutom sorliga saker, då blir han skit ledsen. Nog om hans uppväxt. Hans stora intressen är att bli polis, han har lekt polis som liten. Att bli anställd på polismyndigheten har varit hans största dröm då han älskar polisen. Han vill göra en stor skillnad i Unive City då det finns mycket kriminella i dagens samhälle. Nu vill han ta ett flyg till Unive City för att uppleva allt som man kan göra där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kan bidra med på servern är att ha en unik karaktär. Jag kommer då att RPa en äldre gubbe med en äldre röst. Alltså så kommer jag göra en speciell röst för att ha en så unik karaktär som möjligt. Jag kommer även bidra med en HÖG RP nivå, därav kommer jag inte att vara en tråkig och lallig person, utan jag kommer att vara en trevlig person som får RPn roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna själv, utan att man ska spela för att både parterna ska ha det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Vi kan ta till exempel: RDM som är random deathmatch som betyder att jag dödar en person helt utan anledning eller utan bakomliggande scenario. FearRP som är att jag inte värnar om mitt liv. Jag ska då inte gå runt och lalla ifall jag har ett vapen mot huvudet, jag ska då RPa som att det hade varit IRL, alltså bli rädd och göra det de säger till mig att göra. VDM som är vehicle deatchmatch, betyder att du använder ditt fordon som vapen, t.ex. att du kör över folk med ditt fordon. Sist så kan vi ta suntförnuft, att man ska tänka till innan man gör saker. T.ex. att man inte ska kanske gå in med vapen på en polisstation.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har mycket erfarenheter inom RP på FiveM då jag spelat på flera servrar tidigare. Jag har RPat i flera år samt att jag har mycket timmar av HÖR RP i FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope, tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka