Nekad Vinnarlele | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

öllden

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199212504516

Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad är ditt discord namn? ! baby nam nam#3582

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami mostafa och är 21 år gammal jag har ett intresse för bilar framförallt lite drifting bilar och vill helst jobba med bilar i en verkstad i framtiden. Rami är en väldigt bestämd person om nån skulle köra in i hans bil blir han väldigt arg. Hans känslor är anpassande, framförallt humöret. Generellt sätt så är han en person som bryr sig mycket om folk samt så är han och lugn. mina föräldrar var riktigt bra på att uppfostra mig som om nån är txl dum mot mig kommer de få tbx när som
han hade en bra uppfostran med hans farsa med bilar o sånt fast hans kusiner va kriminella så han fick lära sig med de med.De gick snett för han när man börja bli runt 15 år han börja med droger o sånt skit han sålde inte men han börja med de o de gick dåligt han var ute o festa typ runt 2 år men sen börja han gilla bilar o de o sluta me de men han kan börja igen de är lite synd men så är livet för rami dålig uppfostran o de han gillar inte sitt liv så mycket o de så han är ja när han va 17 så börja han försöka söka jobb hos mekonom men hans ansökan blev icke godkänd då blev han sur o söp i en vecka typ de är hans historia

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för gillar servern o har spelat 4 mån

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kör seriös rp ja

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela med om någon rpar så spela med i den andras roleplay till exempel någon kommer till mig o nån som precis har rånat en affär de hotar mig med pistol, då måste jag rpa att jag är rädd som verligheten och gå med om han säger att jag ska vara gisslan typ så

Hur hittade du Unive? youtube o mon kompis

Nekad fel svar på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka