Nekad Vinnarlele | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

öllden

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199212504516/

Vad är ditt namn i verkligheten? wilmer

Vad är ditt discord namn? vinnar lele#3582

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami mostafa och är 21 år gammal jag har ett intresse för bilar framförallt lite drifting bilar och vill helst jobba med bilar i en verkstad i framtiden eller polis som vakt. Rami är en väldigt bestämd person om nån skulle köra in i hans bil blirm han väldigt arg. Hans känslor är anpassande, framförallt humöret. Generellt sätt så är han en person som bryr sig mycket om folk samt så är han och lugn. mina föräldrar var riktigt bra på att uppfostra mig som om nån är txl dum mot mig kommer de få tbx när som

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag skulle vilja bli medlem för då kan jag börja jobba med det jag alltid viljat jobba med falk eller polis. tycket dom jobben är coola och då kan man hjälpa folk. jag skulle också kunna bidra med högt RP samt roliga bra scenarion. man kan göra mycket mer grejer när man har medlemskap. man låser upp en helt ny värd i Unive där man kan göra mycket mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag ger glädje till servens rp och rp:ar seriöst och om flera rpar seröst kommer fler att göra det. jag hjälper dem som behöver hjälp med skjuts och om jag ser en skadad person på marken som inte kan ställa sig upp tar jag han direkt till sjukhuset jag hjälper mina vänner om dem e hungriga att köpa mat och vatten till dem och jag ignorerar alla lallare som dem inte vore fanns men jag säger till dem om dem gör nåt dumt eller olagligt ringer jag polisen direkt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska hjälpa andra före en själv till txl jag e jätte hungrig men min kompis svälter då kommer jag ge han min mat som jag har och inte till mig. Jag brukar faktiskt ibland göra det i unive om jag ska vara helt ärlig.

Hur hittade du Unive? youtube o min kompis riktigt bra server hoppas jag kommmer med:)

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps Ansökan Har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskaps Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka