Inaktuell Vinnarlele | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

öllden

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Ditt discordnamn: ! baby nam nam#3582

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag är vill vara med i utvecklingen på servern och för att få en bättre och högre rp nivå jag kommer att lägga ner tid för att kunna utveckla servern och dess RP nivå, jag har alltid velat bli med i unives staff team så jag får vara med att utveckla Unives både RP nivån ta bort lallare göra servern till en seriös rp o jag kommer jobba mest i support ärenden jag kan och även spectata väldigt mycket Jag vill även hjälpa till med krim o de för att kunna hjälpa andra Men det är framför allt att jag vill utveckla servern och försöka utveckla serverns RP och få stopp på lallandet för högre rp nivå. Jag vill utveckla den sociala rpn Jag är även ganska aktiv på dagarna och mot kvällarna och nätterna och hinner att göra staff arbete på både discorden ingame och här på forumet. Eftersom att jag är inne på forumet typ varje dag så skulle även kunna ta och hjälpa till på forumet och även försöka svara så snabbt som möjligt på som finns här på forumet och se till att dom får hjälp mhv wille

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? runt 10 på morgonen till 12 på kvällen om jag inte gör nåt annat (:

Hur länge har du spelat på Unive? 4 mån o har varit medlem runt 2 mån

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff på 7 servrar 100 k or die servrar o 1 rp

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb jag har aldrig o tagit jobb saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka