Inaktuell Vinnarlele | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

öllden

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Ditt discordnamn: baby nam nam#3582

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? kommer hjälpa om han elle hon behöver hjälp o massa saker kommer hjälpa alla o kommer va inne hela tiden o de är bara säga till om ni behöver hjälp så kommer jag dire kommer hjälpa allt o massa saker kommer fixa o kommer online hela tiden o kommer fixa o saker o allt sånt
för vill hjälpa alla med dom som behöver hjälp kommer hjälpa alla som går o minska lallet så kommer göra mitt bästa för minska allt hjälpa alla som behöver hjälp o massa saker kommer hjälpa alla o kommer va inne hela tiden o säga till om ni behöver hjälp så kommer jag dire o kommer sitta support runt hela tiden o hjälpa alla de är typ de varför jag vill bli staff på unive för att hjälpa alla o de o jag kan alla staff regler har varit staff på 6 servrar drowned weakness void o revive rp snake rp så vet allt o va staff så inga problem för mig
varför ni ska välja mig är för att jag är online mycket o kommer sitta o hjläpa alla som behöver hjälp kommer sitta support hela tiden till när jag vaknar typ kl 10 tills jag har ska dra o alla som skriver /report så kommer jag påengång

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5-10 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? typ 4 mån

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja 6 servrar har varit staff på en rp server men annars bara 100 k or die men jag vet hur de o va staf fpå rp me

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej typ inget är förberred för allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka