Nekad Vingu | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vingu

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ditt discordnamn: Vingu2461

Ange ditt födelsedatum 13 November 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har rp:at ett tag nu och börjat tröttna på de, jag spelade ett tag och träffat massa icke medlemmar som inte kan sköta sig som då jag stör mig på. Den blandningen mellan att jag är trött och att jag stör mig på folk som inte sköter reglerna på denna server blir perfekt som då får mig att vilja hjälpa alla andra så att dessa folk slutar hålla på. Jag kan dessutom vara inne väldigt länge som Trainee så gör att jag kan vara aktiv sjukt mycket. Jag känner att när jag kommer rpa lite är de på kvällen efter klockan runt 22:00 och också vara staff lite då och då. Detta beror på. Jag är nu med i ett gäng och kommer jag bli staff/helper kommer jag lämna det för att enbart sköta arbetet. Jag känner att de är viktigt att uppred hålla en server. Jag var då trainee innan och jag hade svårt att bestämma mig helt om jag ville rpa eller vara staff så de blev både liksom 50/50 men nu ska jag lägga mer mycket mer tid på staffarbetet. Jag vill göra Unive till det bästa som jag kan. Jag hade velat blir med i staff teamet för att kunna påverka framförallt den sociala rp och allt lall som händer men aven påverka den del som jag varit del av väldigt mycket på denna servern. Jag vill kunna ta hand om den kriminella rpn, det är det jag är mest insatt i. Och jag kommer satsa 100% om jag blir helper för denna gång kommer jag ej ge upp och verkligen göra mitt bästa. Jag har tidigare varit trainee även helper i andra servrar då jag har valt att avgå då jag kände att de var för mycket annat jag behövde göra fast dnu vet jag at det jag verkligen vill satsa på är att hjälpa Unive roleplay och att den ska bli mer skyddad från folk som lallar eller förstör den fina rp miljön folk ska få på
server.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv kanske 4-11 timmar per dag och 28 timmar per vecka.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat de sedan de hette Multistaden. Kanske cirka 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, jag var de på Färjestaden och där var jag mod, sen var jag också Sr. Admin på Allstar som är en 100k or die. Även så har jag hjälpt till med att grunda servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är inte beredd med att jag som Ped ansvarig eftersom jag inte vet direkt hur en bra ped rp karaktär ser ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka