Accepterad Vinegum | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinegum

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Vinegum/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? MC Vince#7865

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Norrmalm i Stockholm, som är nyinflyttad till staden. Min karaktär är tjugoen år gammal och heter Willard (Will som smeknamn) Falk.
Mina karaktärsdrag är att jag är en väldigt hemlighetsfull person, alltså att inte gillar att dela med mig om mina känslor eller privata saker. Jag kommer också vara en kritigs person, men som inte rädd för att träffa nya personer eller att konversera med nya människor. Will är också en person som gillar att ha makt och kontroll i tillfällen och gillar inte att bli tvingad eller pressad/styrd av någon annan. Will är också rätt arrogant och tänker inte så mycket om hur andra mår och känner, så länge dem inte står honom nära. Hans familj dog när han var ung i en bilolycka av en drunk driver, vilket gör det svårt för honom att konsumera alkohol. Han älskar också havet och dess blå nyanser, men också nattens mörker därför är blå och svart hans favoritfärger. Han är också galen i dyra och exklusiva saker, vilket gör att han också är ambitiös i sin karriär så att han har råd med sitt lyxiga liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att denna servern är intressant och har två vänner som spelar på servern och ger den väldigt positiv feedback. Jag är rätt ny till rollspel men det värkar som en bra server att komma in i rätt känsla och utvecklas i sitt rollspel. Servern värkar också väldigt seriös och staffsen värkar ta det allting på ett så seriöst sätt, vilket jag tycker är positivt. Det värkar också som en kul sak att göra på fritiden, är också väldigt ambitiös och gillar att lära mig nya saker. Så denna server värkar vara perfekt för mig! Jag har också kollat lite på YouTube och servern värkar vara intressant.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har aldrig spelat FiveM och har ingen större erfarenhet av det. Jag tycker att Unive värkar som en seriös och trevlig server att lära sig rollspel i gta.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill spela på servern för att bidra till spelkänslan. Det känns alltid som om det kommer finnas nya och spännande personer som man kan lära känna men också dela tankar och idéer med. Jag vill hjälpa spelet/spelarna att utveckla känslan i spelet men också utveckla mina rollspelskunskaper.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att allmänt att ha kul men också att utveckla mina rollspelskunskaper, att träffa nya och spännande människor. Jag får också hitta nya mål under spelts gång då jag får mer kunskap angående servern/spelet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka