Accepterad Vinegum | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinegum

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Vinegum/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? McVince#7865

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vincent Malmberg och kommer från Stockholm. Han är en tidigare medborgare i staden men valde att ta en jordenrunt resa på cirka 1 år. Nu har han valt sig för att komma tillbaka och fortsätta sitt liv i staden. Malmberg är en kritisk person som oftast tänker efter två gånger innan han genomför en handling. Han är inte rädd för att möta nya människor och är en allmänt positiv person. Man kan inte kalla Malmberg för aggressiv utan mer en person med lugna egenskaper. Han är en ambitiös person som gärna lägger ned all sin tid i sitt yrke. Vincent är en nattuggla och älskar att vara ute under kvällarna och nätterna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tidigare kört på servern och bara aktivt tagit en paus ifrån rp. Tänkte att jag skulle börja köra igen, och då tänkte jag direkt på Unive. När jag spelade här för typ ett år sedan så tyckte jag att servern var bra och att konceptet var intressant. Sedan dess har jag förstått att servern har utvecklats mycket, men jag är redo att bidra på bästa sätt som möjligt till servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas att jag kan bidra med en härlig känsla, men också med seriös rp. Vill vara med och bidra till känslan på servern och dess fortsatta utveckling, försöka göra så att alla som möter mig inne på servern har en bra tid!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna i ett scenario ska uppskatta det, och att man ändå följer en röd tråd. Om man blir rånad och hålls med pistolhot så ska man inte dra upp ett eget vapen och slå tillbaka, eller combatlogga. Man ska aktivt försöka göra så att alla på servern har en bra tid.

Hur hittade du Unive? Spelat här innan.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka