Dubbelpost VindRuteTurkeN | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VindRuteTurkeN

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013369561/

Ditt Hex-ID: 11000013ec516d9

Vad är din discord tagg? VindRuteTurkeN#0853

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lämnade efter att jag reportat att jag dog av en bug och sedan när jag kom in igen reportade jag igen men inget hände så jag stängde av.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min bil sedan laggade jag ner under marken och dog sedan reportade jag det, startade om för att jag inte skulle dö helt och tappa mina nycklar och det, sedan var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag kanske skulle väntat lite men jag tycker inte att jag skulle bli bannad när jag lämnade för att jag dog av en glitch som jag inte borde dö av. Jag trodde också att jag inte syntes därför tycker jag ej att jag ska bli bannad. Visste heller inte att combat log gällde när man är död och inte är i ett specifikt scenario

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett antal gånger innan men efter detta bans har jag försökt undvika dessa anledningar och inte bryta mot regler, detta tyckte jag inte var en bra anledning men jag ska inte göra likadant igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att lämna dock visste jag ej om de såg mig eftersom de inte stod vid mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ej borde lämna vid sådana tillfällen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka