Accepterad VindRuteTurkeN | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VindRuteTurkeN

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013369561/

Ditt Hex-ID: 11000013ec516d9

Vad är din discord tagg? VindRuteTurkeN#0853

Vem var det som bannade dig? Pilot

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bär på en pistol

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis dragracade och då så vill jag skämta lite med honom och så sköt jag hans däck så det skulle bli svårare sen när jag skulle åka och laga hans bil blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag gjorde ju fel fast jag visste inte att man behövde ha krim roll för att bära pistol, jag trodde man behövde utföra ett väpnat rån t.ex för att det skulle bryta mot regeln. Jag ångrar att jag sköt och ska aldrig göra det ingen utan att jag har krim roll och jag ska inte göra det vid samma tillfälle heller

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming och att befinna sig i gänghus, efter detta lärde jag mig vad jag gjorde fel och har gjort mitt bästa för att inte bryta dessa regler igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på vad jag gjorde och tänkt på att man ska vara seriös hela tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man behöver krim roll för att bära pistol och att jag borde ha ägnat mer tid att läsa kriminell reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka