Accepterad VindRuteTurkeN | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VindRuteTurkeN

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013369561/

Ditt Hex-ID: 11000013ec516d9

Vad är din discord tagg? VindRuteTurkeN#0853

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Befinner sig i ett gänghus utan kriminell

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte har krim roll och jag var i ett gänghus och kollade runt på saker utan att direkt fatta att jag inte ska vara där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min bil så såg jag ett ställe som såg lite annorlunda ut och det fanns en garageport som gick att öppna och jag var ju nyfiken så jag åkte in och kollade vad som fanns där senare kom det en kille från gänget och undrade vad jag gjorde där och hur jag hittade stället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag vet inte jag hittade ett ställe det är klart att jag blir nyfiken och vill kolla men sedan så borde jag inte åkt runt och letat efter dråg ställen till min kompis för att han betalar mig. Men jag hade ingen aning om att man får avstängning av att hitta ett gänghus som man inte direkt letat efter.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått ban en gång tidigare och det var för att jag åkte runt och sladda och krockade i en bananbil (powergaming) efter det lärde jag mig att man alltid ska vara seriös och roleplaya med hög nivå oavsett scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka snabbare och förstå att det var fel att gå runt och kolla efter olika saker i ett gänghus när jag inte är kriminell, och bara stuckit där ifrån med en gång innan jag hoppade ut ur bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man behöver vara kriminell om man ska göra saker som händer inom de kriminella gängen och att man inte ska gå och titta i andras gänghus.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka