Accepterad VindRuteTurkeN | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VindRuteTurkeN

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2007

Vad heter du på discord? VindRuteTurkeN#0853

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag : 15:00-23:00
Tisdag : 16:00-23:00
Onsdag : 15:30-23:00
Torsdag : 14:30-23:00
Fredag : 15:30-02:00
Lördag : 11:00-03:00
Söndag : 11:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan början av december 2020

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att rpn blev högre och sparke/svbanna lallare för rp nivån ska bli högre och seriösare. Jag kommer underlätta för staffs alltså att de inte behöver hålla koll på mindre problem så de kan ta hand om de större problemen. Så istället för att reporta någon som kör över någon och åker där ifrån kan jag bara kicka dem/banna dem så att högre staffs inte behöver ägna tid åt detta.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag ser ofta folk som utför låg nivå på deras roleplay och jag vill att detta ska ändras så att alla kan få en roligare roleplay utan en massa lallare som inte utför rp på rätt sätt. Jag vill även kunna hjälpa de som rpar seriöst genom att dva bilar som står ivägen för att underlätta för de som faktiskt rpar bra, t.ex om det står en bil vid trogety garaget så att ingen kan ta ut sin bil, då vill jag kunna flytta på den för att det ska bli lättare för de andra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kan bidra rätt så bra då jag vill hjälpa andra och utveckla rpn på servern. Jag vill kunna hjälpa de som blivit (VDM) genom att svbanna han som bröt mot regeln och revive den som blev utsatt och dog. Jag kommer dva bilar som står i vägen för att underlätta så att det blir en bättre rp upplevelse. Jag vill som sagt hjälpa de andra och jag har en del erfarenheter inom att hjälpa folk som behöver hjälp då jag har jobbat på autoexperten ett tag där man ständigt tvingas hjälpa folket och bemöta dem på ett bra sätt. Jag kommer även vara online väldigt mycket så därför kan jag hålla extra koll på att alla sköter sig.

Varför ska just du bli servervakt? För att som sagt så är jag väldigt aktiv. Jag har även över 300 timmar på unive och jag vill kunna göra den siffran högre om jag blir servervakt för då kommer jag antagligen spela oftare. Jag kommer även hjälpa folk när de behöver hjälp och prioritera sådant före vissa andra saker för att staffs inte ska behöva lägga sig i.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom unive är en sådan bra server och jag vill kunna hjälpa till att få den ännu bättre eftersom jag tycker det är väldigt roligt att spela på denna servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ./svban (anledning) ./kick (anledning) ./goto (ID) ./noclip (för att flyga runt genom kartan) ./dv (för att ta bort fordon) ./spec (när man ska spectate någon) ./setjob (ID) (när man ska anställa någon på t.ex vianor) ./revive (ID) (för att återhämta en person) ./sqlunban (för att unbana någon)

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad och har varit det ett tag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har tyvärr blivit bannad ca 4 gånger, dock var de flesta av bansen i början av min rp när jag inte var så bra på det. Jag gör mitt bästa för att undvika att bli bannad men ibland kan det ju hända att man blir falsebannad, då är det inte mycket man kan göra åt saken, men som sagt så kommer jag göra allt jag kan för att inte bli bannad igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej spelar bara på unive och har bara spelat på unive. Jag har inte heller några planer på att byta till en annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka