Accepterad Vincettr123 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincettr123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199078667067/

Ditt Hex-ID: steam:110000142a9733b

Vad är din discord tagg? Vincettr123#2572

Vem var det som bannade dig? Complain

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: tfoydl Anledning: krim utan krim, hänger med kriminella som står och avlossar flertal skott Går ut om: 2 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: Complain ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var på en kriminell plats, fast jag inte har krim rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi såg i twitter att de stog: gratis godis i grovestreet, så vi drar dit för vi är nyfikna. när vi kommer dit så ser vi dem på ett tak. sen står vi där och dansar ett tag och märker att dem skjuter. vi regerar på det andra gången. men jag tänkte inte riktigt på att dem skjöt (för dem hade supressor) jag visste ju att dem var kriminella. men min karaktär är kännd för att vara lite dumm och ha 0IQ. så aa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker är lite olika efter som att jag var med kriminella. men en ickekrim kan ju hänga med en kriminell irl. men dem skjöt ju. jag hörde inte riktigt att dem skjöt tredje gången för dem skjöt med supressor. men att bli bannad för att man är med kriminella känns lite fel. men om det är så ni vill att jag ska rpa, så visst. då håller jag mig till det och inte gör om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem flästa gångerna jag har blivit bannad har vart när jag var ny och inte visste så mycket om rp. det var då suntförnuft typ. men dem bannsen har jag lärt mig av och gör inte om dem misstagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jaa. jag vart ju bannad av krim utan krim. att jag var med folk som skjöt. dem skjöt 2 gånger och dem gångerna regerade jag på det och då gick jag och mina kompisar iväg från platsen och kom tillbaka för att vi ville ha godis (dem skrev i twt: kom till grovestreet för godis) och jag brukar rpa på min karaktär som om han är lite dum. så vi drar dit igen för att få godis. sen så hör jag ju inte att dem skjuter pga att dem hade supressor. och just då hade jag låg volym på hörlurarna för att det var så hög musik. så jag la inte märket på det

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har väl lärt mig att jag inte ska vara med kriminella som skjuter? och att ha lite högre ljud i hörlurarna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Fast om du ser och även hör att dem avlossar flertal magazine ur en Ak-47 då hade ju vilken människa som helst blivit orolig och tagit sig därifrån om dem inte har något alls kring personenra att göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka