Nekad Vincettr123 | Ban Överklagan [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincettr123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199078667067/

Ditt Hex-ID: steam:110000142a9733b

Vad är din discord tagg? bostongurka

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-03 121254.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså helt ärlig d måste va nått skämt jag har inte spelat på servern på skit länge sen nu när jag kommer tillbaka ser jag dehär.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kommer inte ens ihåg de va flera månader sen jag spelade på servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det måste vara en felaktig jag har inte gjort ett piss i det här dem säger jag har sagt n ordet men varför skulle jag göra det på den server jag är har haft bäst prestanda på

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa jag har blivt bannad förut men d va såhär nybörjar banns som typ failrp eller ooc banns för jag inte var så bra på rp när jag var ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vet jag mannen jag har fan inte ens gjort de

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej de har inte för den är ju felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka