Nekad VincentWLAK | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VincentWLAK

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? VincentLSJS#0579

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2006

Berätta om din karaktär. Vincent WLAK föddes 2000-11-05 och han är väldigt bilintresserad och hans drömjobb är att bli kriminell och gå med i ett gäng. Han växte upp i Ghana de första åren och adopterades sedan till en svensk familj. Han har en halvbror. Men senare under åren flyttade han till en ny stad som heter Unive. Hans mål med denna övergång är att bli känd. Nu börjar han och hans bror ett nytt liv här på Unive. och han kommer för att se om han kan få vänner och bli känd. Vincent hade problem när han gick i skolan när han blev mobbad. Med tiden tröttnade han på att gå i skolan eftersom han blev mobbad. Eftersom han mådde så dåligt fick han hemskola istället, det var bättre för Vincent. Nu är han bekväm och glad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska ge mitt bästa med 100% rp. Jag gillar rpa i Unive, det är en väldigt bra server och bra regler och Inge Lall och sånt. Och jag hjälper om det händer något, skär och sånt om något händer. Så jag kör så gott jag kan enligt scenariot och spelar alltid på den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för att den andra spelaren också ska känna någon slags vinst i det. Med det menar jag att de också har det roligt och känner att de har fått ut något av rpn.

Hur hittade du Unive? en vän visa mig servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka