Nekad VincentVYZ112 | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

VincentVYZ112

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Yllen

Vad är ditt discord namn? VincentSpelarYTTV#6357

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Andersson som är en 30 årig man som krisar lite han har humörsvängningar och är av och på. Han är lat och hans största mål i livet är att bli polis då han tycker dom gör mycket för samhället och är som hans idol batman, Johan är lite barnslig då han är en 30 årig oskuld och inte så självsäker man. Han gick särskola hela barndomen och har bara lykcats få några sketna jobb som att jobba på ica men hans brorsa Nils svenson är polis i en annan stad och de är han mycket avundsjuk på och han hade gjort vad som helst för att få hämnd på hans brorsa som retade han hela barndomen men johan är rädd för mörker och nils är stor och stark.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till seriös och mogen rp så jag har rpa i nått år nu och nydligen har Jag har spelat på penguin i 2 månader som både Polis och krim men den va inte så bra så söker nu en ny server. Jag älskar roleplay och ser framemot roliga scenarion på eran server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska spela som att man var i verkligheten alltså ska man inte springa runt och rulla för att undvika skott som i en freeroom server utan man ska stå och om man bli sjuken så ska man kanske inte stå upp bara för att ens karaktär lever utan om du blir sjuten i huvudet är du död punkt slut.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna en som jag tycker är extra viktig är metagaming då jag på penguin skulle kidnappa en kille men helt plötsligt visste hans polare exakt var vi var vilket lede till att dem kom och skjöt oss vilket jag tyckte var värdelöst.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja som sagt har jag spelat på penguin i ett tag och jag har spelat som icke medlem på eran server inann det lite till och från och på ortenwave jag skulle se mig själv som en mogen rpare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1268526151&token=szMUp3Lw

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h, lycka till nästa gång!

Tillbaka