Accepterad Vincenttt | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincenttt

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162258736/

Ditt Hex-ID: 110000147a4f530

Vad är din discord tagg? vincent#7400

Vem var det som bannade dig? 520master

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: VDM, kör över en moped med polisbil - Suntförnuft, snor tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade snot en polis bil och kört över en kille på mobbe (vdm). Det var ej mening att köra över moppe grabben men jag erkänner att jag snodde polis bilen med mening. Och jag ångrar detta. Det ska verkligen inte göras om av mig och jag ber hemskt mycket om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det blev ju ett missförstånd med bannen. 2 dagar efter händelsen så blev jag bannad när jag var inne i fängelset. Men det som hände 2 dagar sedan var ju att jag snodde polis bilen och körde killen. Men det var intye med mening med att köra över honom. jag såg inte han pågrund av mitt starka texture pack som gör att lampor på bilar och motorcyklar blir jätte mörka. Händelsen var typ 04:00 då jag var lite uttråkad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte vart bannad här nån gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna gjort roliga saker inom rpn utan att bryta mot massa regler som jag tyvärr gjorde. Jag vill säga att jag inte skulle hoppat in i polis bilen och kört iväg. Jag ber om ursäkt och i framtiden ska jag tänka på vad jag gör och tänka på reglerna. Och detta kommer aldrig förekomma ifrån mig igen. Jag förstör bara för mig själv och alla andra medlemmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska sno polis bilar. Och jag vill säga med det att man inte ska bryta mot nån regel. så man ska helt enkelt tänka på vad man gör i rpn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka