Nekad Vincenttt | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincenttt

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? vincent#7400

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag/ 15:00-05:00
Tisdag/ 15:00-05:00
Onsdag/ 15:00-05:00
Torsdag/ 15:00-05:00
Fredag/ 15:00-05:00
Lördag/ 15:00-05:00
Söndag/ 15:00-05:00
På helger kan jag mycket mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag tror typ ett halvår. Men har varit bannad några gånger så har ju tappat den då men fått tillbaka det.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/967170078091149435/1004810874734792774/unknown.png Men nästan alla av dessa bans är ifrån 2021 när jag knappt viste hur man rpa på er server. Och vissa är felaktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt enligt mig är en person som håller servern ren ifrån folk som gör regelbrott och underlättar för de högre staffsen som jobbar med att utveckla servern . Servervakter ska även ta åtgärder på de som gör fel med hjälp av /svban eller /kick och därefter ta vidare ärendet med en staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är lämplig för att bli en servervakt för att jag är en väldigt aktive spelare på servern. Och jag skulle ta ett stort ansvar för att vara en servervakt då jag fortfarande kommer spela som en vanlig person men att jag kan svbanna folk om de bryter mot en regel. Sedan kan jag kicka folk som inte är här för denna rpn te.x lall. Jag har nästan aldrig missat ett möte inom unives discord då jag vet mycket om vad som händer inom servern. jag vet hur man gör jobbet på allra bästa sätt och är väldigt utvecklad gällande alla kommandon som en servervakt får använda och får tillgång till. Jag är heller inte rädd för att göra ett beslut om någon gör ett fel. Och ifall jag skulle göra ett fel skulle du kunna hoppa support.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man abusar sina perms tex i en skottlossning sätter på /toggleid för att se exakt vart alla befinner sig, då har dom abusat sina perms och därmed begåt korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka