Nekad Vincenttik2 | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincenttik2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sigge83/

Ditt Hex-ID: steam:1100001142996ae

Vad är din discord tagg? VincentTik1#5187

Vem var det som bannade dig? Albzz

Hur lång tid var din ban? Permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism hat mot folkgrupp vdm och rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag körde över och dödade en person som rånade min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit kickad för att jag dödat den där personen med min bil så joinade jag igen och så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag på postnordkontoret med min kompis och så började jag jobba och så såg jag att man kompis blev rånad av en man med kniv. Så jag gasar och kör över personen, för att rädda min kompis såklart. Det här kan ju tolkas som att jag bara kör över någon random person men det är det inte utan det var min polare (Både på jobbet på servern och i verkligheten). Det där med rasism och hat mot folkgrupp kan vara för att jag använt ordet "blatte" mot någon annan på servern. Enligt mig så är det här ordet inte något kränkande då jag tillhör gruppen som blir utsatt av att bli kallade det. Så jag förstår inte varför jag inte skulle få använda det. Det är som att en mörkhyad person säger n ordet. VDM och RDM är ju såklart två solklara regler som jag brutit enligt adminen, men det var i ett roleplay perspektiv så förstår inte varför det inte skulle varit tillåtet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg ifall jag har blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog kunnat förtydliga att det var min polare och att jag gör detta för att rädda han, men jag kan förstå att man kan tolka det på fel sätt. Det med rasism så har jag redan förklarat vad jag tycker om det men för att försöka förhindra sånna här situationen så bör jag inte säga något som kan tolkas fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Och det är att man borde vara med försiktigare med vad man gör och säger. Sakerna man gör borde vara men simplistiska och man borde inte göra saker som kan tolkas fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka