Accepterad Vincentgust | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincentgust

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Gustavsson

Vad är ditt discord namn? VincentGust#6760

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Charlie Hansson han var inte uppväxt i det bästa samhället då han har inte haft mycket tid med föräldrarna på grund av deras arbete. Han är född 1996 men direkt hängde runt de äldre grabbarna i området där det blandades in vapen osv. På grund av det hittade inte mycket vägar ut därför tog han sig till det kriminella valet. Han har ett mycket stort intresse för Motorcyklar och därför han vill han ansluta sig till en Motorcykel klubb. Han vill ha ett jobb med intresse av bilar där han kan trimma de då han vill ha det som ett lite första hands jobb och ha det kriminella som andrahand när det behövs. Utanför det kriminella vill han gå till bilträffar efter jobbet eftersom det är som en lugnande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med Motorcykel rp i nuläget sedan får jag se hur jag dras till ett annat yrke eller rp stil.
Jag kommer bidra med mitt bästa rp och kommer fortsätta pumpa på. Jag kommer göra mitt bästa för att framföra de bästa scenarion som möjligt och även ha en typ av utmaning. Jag har mycket mogen spelare och har flera års erfarenhet inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tänker att det har något med att låta folk vinna, inte bara vinna gång efter gång. Man ska även låta folk ha en chans, nu menar jag inte att man till exempel slutar en biljakt efter 2 sekunder för att låta personen vinna men att man inte pittar eller man inte stannar allt och alla. Jag tänker även på att man ska försöka fortsätta med ett scneario inte avbryta direkt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag skulle börja rpa och såg att de var den största serven i sverige. Jag började spela direkt och fastande för servern! :D

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka