Nekad Vincentgust | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincentgust

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037316229/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Gustavsson

Vad är ditt discord namn? VincentGustavsson#6760

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jax Teller och har haft en relativt dålig uppväxt med splittrade föreldrar sedan 4 år gammal.
Jax är väldigt intreserad av motorcyklar eftersom sin pappa gjorde det. Pappan dog när Jax var 11 år gammal och han började gå snett i livet därmed blev kriminell. Jax vill ta över sin pappas gammla MC gäng. Jax vill försöka få ut all droghandel i från staden eftersom hans pappa dog av droger. Jax äger en Merceder c62 från 2010 men har planer på att köpa sig en egen motorcykel inom kort därmed ta över sin pappas gamla mc gäng. Om planerna går snett med hela mc grejen så vill han börja jobba som mekaniker eller bilförsäljare. Jax har aldrig gillar "streetgäng" för att han har hamnat i trubbel med liknade gäng inann, så där är en potentiell fiende. Jax flyttade precis in i staden och nyss köpt sig en lägenhet. Han är 30 år med massa tjejer runt sig men inte hittat den räta än sålänge.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat RP jätte länge och har över 700 timmar på FIVEM. Jag försöker alltid att vara så realistik som möjligt i scenarion och är alltid trevlig mot folk som är trevliga tillbaka. Jag framställer mig ofta som som bäst i scenarion vilket kan leda till bråk, därmed ett roligt och bra scenario.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar att de är mycket medlämmar, sveriges största. Väldigt seriös RP vilket jag föredrar och kan hantera. Jag har mycket erfarenhet inom RP och kommer göra mitt bästa på denna server.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på Svenska RP servrar och hittade denna med mest medlemmar i. Testade lite och den var rolig. Har också hört mycket bra om denna server därför ville jag testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att framföre ett så bra/realistik roleplay som möjligt. Agerar alltid som jag skulle gjort i verkligheten eller som jag beskrivit min karatär. Målet är att vara boss i varje scenario.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli medlem i sons om anarchy och driva vapenhandel, och få bort drogerna från staden. Mitt mål är att folk ska ha respekt för mig och inte kaxa imot mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag ska börja bli extremt aktiv eftersom jag nyss har fått sommarlov och kan vara inne varje dag några timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka