Accepterad Vincentgust | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincentgust

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004460081/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Gustavsson

Vad är ditt discord namn? VincentGustavsson#6760

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jax teller och är uppväxt i charming, jax mamma heter Gemma. Hans pappa dog när Jax inte ens va född. Jax har alltid varit intreserad i motorcyklar och fordon. Jax flytta in i staden för ett tag sedan men tycker att de är dags att skaffa jobb. Han vill jobba som vakt på klubben eller som bilmekaniker på vanior. Jax är 32 år gammal och har tjej och en dotter. Han har varit med i kriminella MC klubbar i tidigare bostäder men har lyckats lämna utan konsekvenser. Jax har bestämt sig för tillfället att inte hålla på med krminella saker då har har sin dotter och fru. Jax tänker leva som vilken människa som helst och jobba flitigt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem just för att jag har otroligt mycket erfarenhet inom RP har över tusen timmar. Försöker alltid spela så realistikt som möjligt och spela efter suntförnuft. I denna staden har tänkt att jobba och festa mycket och göra bra scenarion. Jag är inte som dom flesta andra och spelar för makt och pengar utan jag spelar för att de är roligt och få ett bra roleplay. Jag kommer bidra med ett högklassigt roleplay

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill gärna bli medlem är för att de är otroligt mycket spelare, mycket bra staffs, bra RP. Dom flesta på servern beter sig bra. Unive har bra jobb, poliser, sjukvårdare och även kriminella.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på svenska RP servrar och hittade denna, har hört talas mycket bra om denna server från kompisar så jag testade. Nu när jag har testat vill jag fortsätta spela men vill förbättra mitt RP genom att bli medlem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att ha roligt och spela efter suntförnuft, tänker inte vara kriminell för tillfället men kanske händer någon gång. VIll just nu jobba på servern och rpa som en vanlig stadsbo

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål personligen är att bara ha roligt och har en bra server att spela påå med uppmärksamma staffs och spelare. Vill bi kriminell nån gång men inte just nu. VIll bara ha en bra server att spela på liksom. denna server har bäst Rp av alla jag har spelar på. Ge mig en chans att bli medlem på denna server ni kommer inte ångra er. Av de jag har spelar änsålänge på denna server så verkar den perfekt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, men kommer börja spela ännu mer på denna och jag blir medlem då jag kommer söka jobb. Kommer börja spela väldigt mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka