Nekad Vincentgust | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincentgust

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037316229/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Gustavsson

Vad är ditt discord namn? VincentGustavsson#6760

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jax teller och är född 1993 i charming. Hans mamma heter Gemma. Jax pappa dog när han inte äns var född, Gemma blev ihop med Clay som är jax nuvarande pappa. Jax är nyinflyttad i staden och vill söka jobb hos Club De Muñeño. Jax vill jobba som vakt vid klubben. Jax har varit med i MC gäng där han kommer ifrån men kommer inte hålla på med kriminalitet för tillfället. Hans intressen är motorer specielt motorcyklar. Jax mål för tillfället är att skrapa ihop lite pengar via något jobb och fastställa sig i staden lite bättre sedan får vi se vart de tar vägen. Min karaktär kommer vara väldigt bestämd och hårt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kan bidra med är bra RP, mycket bra scenarion medmera. Jag har extremt mycket erfarenhet inom RP då jag har spelat på nästan alla servrar i hela sverige och tycker de är väldigt roligt specielt på denna servern då staffsen är otroligt bra och seriösa spelare. Men jag vill bli medlem för att jag vill jobba på servern och känna pengar så jag kan ta mig vidare inom mitt Roleplay. Jag har varit staff på väldigt många servrar så jag kan alla regler och hur allt funkar. Jag kommer sköta mig extra mycket på den här servern för att de är min favorit server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar att de är mycket medlämmar, sveriges största. Väldigt seriös RP vilket jag föredrar och kan hantera. Jag har mycket erfarenhet och kommer göra mitt bästa på denna server. Denna servern är den absolut bästa jag har spelat på eftersom alla staffs är bra och uppmärksamma + att comunityt är bra. Allt är bra liksom ekonomin, jobben, scriptsen, bilarna, poliserna!

Hur hittade du Unive? Jag sökte på Svenska RP servrar och hittade denna med mest medlemmar i. Testade lite och den var rolig. Har också hört mycket bra om denna server därför ville jag testa. Alla vet ju vilken server unive är liksom :D

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra så bra scenarion som möjligt och inte spela för makt och pengar utan bara för att ha roligt och seriöst RP. Om jag blir medlem kommer jag när jag köper bil köra lagligt bete mig som en vanlig medborgare. Om jag inte får jobbet hos Klubben vill jag jobba som vanior och pimpa bilar!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt personliga mål för tillfället är att bli medlem och spela som en icke kriminell spelare som jobbar mycket och tjänar pengar medmera. Ge mig en chans, ni kommer inte ångra er jag ska bidra med ett högt klassigt RP och bete mig hur bra som helst :D

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja ganska jag spelar nån gång ibland men kommer bli så mycket roligare om jag blir medlem eftersom då kan jag söka jobb. Jag ska börja bli extremt aktiv kan vara inne varje dag några timmar. Jag kommer börja spela väldigt mycket mer om jag blir medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka