Accepterad Vincentgust | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincentgust

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Gustavsson

Vad är ditt discord namn? VincentGust#6760

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas Creed, han var en kriminell ungdom som sedan valde att lämna sitt gamla liv bakom sig. Allt började med att hans kompisar frågade honom om han ville tjäna snabba cash, och Thomas, som var lättlurad, svarade ja utan att fråga vad det handlade om.

Thomas blev snart involverad i sina vänners kriminella aktiviteter, vilket ledde till att han togs fast för droger och åkte fängelse. Han tillbringade 7 år bakom galler och sedan ytterligare 3 år efter nästa återfall. Efter sin andra strafftiden bestämde sig Thomas för att ändra sitt liv. Han började studera ekonomi för att få en utbildning och fick ett jobb på en bilfirma som ägdes av en barndomskompis.

Thomas arbetade intensivt och blev snart framgångsrik i sin nya roll. Men efter ett år började han sakna adrenalinet från hans kriminella tid. Han bestämde sig för att flytta till en ny stad, Unive, för att ge initiativet till staden och se om han kan fortsätta på den banan han byggt upp sedan dess.

Thomas har nu bott i Unive förut och har tagit både kriminella erfarenheter och normala erfarenheter från sin nya livsstil. Han ser fram emot de nya situationer som kommer att uppstå i staden och hur han kommer att hantera dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med bra och seriösa scenarion för båda parter. Kan erbjuda hög polis rp med irl kunskaper. Kan bidra med bra bilhandel scenarion och massa mer. Har varit medlem på unive förut och kan allting och är sugen på att börja igen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär man kan tåla och förlora ett scenario. Att inte bara spela för makt och pengar, helt enkelt göra de verkligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ag kan alla grundregler och vanliga. Exempel är VDM som är att man använder sitt fordon som ett vapen sedan Sunt förnuft som är logiskt tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, flera år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat RP i flera år och vet hur allt fungerar, Jag är vuxen och spelar bara för att ha roligt och få spelet så verkligt som bara går. Tack för mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka