Inaktuell Vincentgust | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vincentgust

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Gustavsson

Vad heter du på discord? Kimpa#6760

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? varje dag 15.30 till 22.00 typ, på helger ännu längre.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Vad som får mimg att ansöka är att jag vill hjälpa till att få folk att hålla sig till RP reglerna unive har, när jag rpar så skriver jag ofta i lokal ooc typ "höj rp nivån" eller "skärp er, bete er" för att jag hatar verkligen oseriös rp. Jag vill vara trainee för att kunna kolla hur folk beter sig och gå in med omdelerbara konsekevenser till folk som inte sköter sig.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill jobba med att höja rpn till maximal nivå, samtidigt rättvisa till alla spelare.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan den hette multistaden och har väldigt mycket erfarenhet på unive. Har rpat länge nu som kriminell men börjar tröttna lite grann och kommer lägga all tid på staffarbete om ni vill ta in mig.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har mycket tidigare erfarenheter då jag har varit staff på andra servrar och ägt en egen server som jag slutade med när jag började på unive, jag kan de mesta. Jag kommer alltid ta emot folk i support med en trevlig ton och försöka hjälpa personen så gott jag kan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandon, ni kommer inte behöva förklara något.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Vill bara tillägga att ni kommer inte bli missnöjda om ni tar in mig som trainee då jag kommer vara ständigt aktiv hela dagarna. MVH :D

Tillbaka