Nekad Vincentgust | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincentgust

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Gustavsson

Vad heter du på discord? VincentGust#6760

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån-Tor 15.40-22.00. Fre-Sön 12.00-00.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem ett väldigt bra tag på unive men har varit det i omgångar så har inte riktigt hållt räkningen, över ett år vet jag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 bans. Gick ej att bifoga. Vill också tillägga att blacklisten var felaktig och är löst.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift handlar om att vara en vakt över det som händer i RPandet det vill säga kicka folk som inte sköter sig eller som bryter mot grundreglerna inom Rpande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ser allt för mycket folk som beter sig dåligt på servern och då vill jag kunna hjälpa till att kicka eller ge dom en varning så att rpandet ska bli bättre för allihop. Jag har spelat på denna servern så länge så jag vill pröva på att bli servervakt. Det låter roligt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara en korrupt servervakt innebär att man använder sina perms till att ge nytta till dig själv eller en kompis. Det kan tillexempel vara att men ressar sig själv eller sin kompis när man inte ska, eller att kicka någon bara för att man inte tycker om den personen.

Nekad, utveckla ¨Förklara vad för uppgift en servervakt har.¨

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka