Nekad vincent325 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent325

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? baba eller pepe1898

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Andrew Tate är en kille som aldrig varit så intelligent men som alltid har viljat vara rik och har stort intresse för bilar även sen han var liten. Han växte upp fattigt och tufft i polen hans mamma Jessica Tate jobbade som taxi chaufför som hon fick väldigt dålig lön på så hon försökte göra det bästa hon kunde för att få Andrew att må bra och hans pappa David Tate hade inget jobb han var en Alkolist och brydde sig inte om sin familj han lämna Andrew och hans mamma Jessica men Andrew älskade han ända och hoppades att han skulle komma tillbaka . Han blev mobbad i skolan och hans pappa David gick bort när han bara var 5 år och det krossade Andrews hjärta . Men 1 dag när han var 15 år så hände det som förändra hela Andrews liv han var påväg till skolan och personen som mobbade han gick på han och börja pressa han att få Andrews lunch pengar. Andrew låt han ta dem men när mobbaren börja säga dumma saker om hans döda pappa så börja Andrew ett slagsmål och han vann han märkte att han var väldigt duktig på att slåss och insåg att det var det enda sättet att nå hans mål att vara rik det var då han började med boxing han tränade hårt från 15 till 21 årsåldern och kom in till den bästa ligan det fanns i boxing där han börja tjäna stora mängder av pengar och det var då hans dröm att vara rik blev sann. Han köpte hans mamma allt hon ville ha och han själv han slogs till 28 årsåldern men eftersom han fick en skada i ögat var han inte tillåten att boxas längre men vid den tiden var han redan en miljardär och hade tillräckligt med pengar för att leva hela hans liv utan att göra någonting. Det var då han och hans mamma flytta till Unive och börja leva livet med sin mamma och sina andra miljardär kompisar som han träffade på vägen dit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en hög RP och roliga scenarion och med min förmåga att skapa unika och realistiska situationer kan jag förhöja upplevelsen och bidra till en rikare spelvärld

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en spelare aktivt agerar för att främja eller gynna en annan spelares karaktär eller mål, även om det går emot deras egen karaktärs intressen eller mål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM som står för Random deathmatch innebär att du dödar någon utan någon anledning VDM som står för Vehicle deathmatch innebär att du använder ett fordon som vapen Copbait är när du aktivt försöker få polisens uppmärksamhet genom att t.ex tuta på dem. FailRP är när du abusar t.ex om du krockar och inte rpar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag kört sedan 2021 och hade runt 800 timmar på ett annat konto jag har spelat på många andra servrar som t.ex strive och velo

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka