Nekad vincent325 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent325

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198003026800/

Ditt Hex-ID: 1100001028c7b70

Vad är din discord tagg? pepe1898 eller Cat

Vem var det som bannade dig? arkz50

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag dödade en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en person dödade mig sen när jag kom tillbaka så slog jag han några gånger sen gick jag därifrån för jag vill inte fortsätta men då kom han till mig och börja slå och då så slog jag han tills han dog men egentligen ville jag inte fortsätta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig 100% rätt ban man ska inte döda folk eller slåss men den jag dödade han har dödat mina kompisar och mig precis innan jag döda han men jag ville inte döda han jag vill bara slå han lite för han har varit så jobbig och när jag inte ville slå han mer så sprang jag iväg men då så kom han till mig och försökte att döda mig och då hade jag nog och dödade han och det ska man inte och det var väldigt dumt av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom genom att tänka på konsekvenserna och att det man gör har konsekvenser

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slaggit han även för det dumma han har gjort mot mig och mina kompisar

Har du lärt dig någonting efter din ban? att tänka på konsekvenserna och gör inte dumma saker bara för folk har varit dumma mot dig själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka