Accepterad Vincent26 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vincent26

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Orreman#6223

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Adves Gyros är en 19 år gammal kille som är uppvuxen i den lägre medelklassen vilket gjort att han haft det tungt under sin uppväxt. Han har inga syskon och har istället lekt med mamma Daria och pappa Valise under sin barndom. När Adves väl började sexan så blev han snabbt vald till att bli klassens "offer" och blev ofta mobbad och utsatt för diverse djävulskap. Detta gjorde att Adves efter ett tag höll sig för sig själv. Tyvärr slutade klasskamraterna inte att reta honom och till slut blev det så pass illa att Adves var tvungen att byta skola i åttan. då ändrades allt. När han började på den nya skolan så träffade han två klasskamrater, Ahmed och Suan, och dom blev snabbt bästa kompisar. Ahmed och suan var väldigt Musikintresserade och Lyssnade på alltid Musik och Kriminalitet på youtube efter skolan, Adves blev snabbt intresserad och började direkt drömma om att bli en Stor kriminell.
När han väl blev "biten" av Kriminalitet så började Adves att va ute om kvällarna och börja imgås med dåliga Folkumgänge.

Sen när han blev 15 så börja han beckna tillslut blev han stor kriminell som va hans dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp genom at skapa roliga scenarion samt rolig rp för alla. Detta kommer jag att göra genom att inte begå några regelbrott och bara göra det bästa jag kan att bidra med rolig rollspel. Jag Har spelat på servern flera gånger innan och har kunnat bidra med bra rp då. Jag tror att jag kan bidra med bra rp nu också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att t.ex. jag är kriminell och ena sidan är polis, vi båda partener ska göra så scenariot blir kul och man ska ej spela bara för att vinna.

Hur hittade du Unive? Den har varit på tiktok och youtube sen har jag spelat på den innan då va jag whitelisetad och krim men sen när jag skapade nytt dc konto så fick jag inte tillbaka mina roller

Vidare till muntlig intervju, Lycka till! :unive: OBS! Du har bara 48h på dig!

Tillbaka