Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199191228976/
Ditt Hex-ID: steam:1100001495f0230
Vad är din discord tagg? twex.pb
Vem var det som bannade dig? jag kan tyvär inte visa för att jag ska ominstalera gta
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde grov powergaming jag förstår fast det va fel av mig jag vet fast vill jätte gärna köra på servern det jag gjorde va fel det tycker jag med. jag ber om ursäkt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två kompisar ingame tänkte råna två personer efter det tänkte vist den andra jag vet inte vad som hände men sen åkte den andra ner för ett berg med en bil döär satt alla vi tre det va då jag begick powergaming.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som begick fel jag tänkte inte så bra då.Det va jag och mina kompisar som begick ett regel brått det ber jag om ursäkt för.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror inte jag har blivit bannad för.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte va med i bilen eller rpa på att jag fick skador och tex att mina kompisar dom tycker jag har kunnat göra bättre
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja värkligen jag kommer inte göra om det
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag
Ditt Hex-ID: steam:1100001495f0230
Vad är din discord tagg? twex.pb
Vem var det som bannade dig? jag kan tyvär inte visa för att jag ska ominstalera gta
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde grov powergaming jag förstår fast det va fel av mig jag vet fast vill jätte gärna köra på servern det jag gjorde va fel det tycker jag med. jag ber om ursäkt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två kompisar ingame tänkte råna två personer efter det tänkte vist den andra jag vet inte vad som hände men sen åkte den andra ner för ett berg med en bil döär satt alla vi tre det va då jag begick powergaming.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som begick fel jag tänkte inte så bra då.Det va jag och mina kompisar som begick ett regel brått det ber jag om ursäkt för.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror inte jag har blivit bannad för.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte va med i bilen eller rpa på att jag fick skador och tex att mina kompisar dom tycker jag har kunnat göra bättre
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja värkligen jag kommer inte göra om det
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag