Nekad Vincent26 | Ansökan till Servervakt [Top G_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincent26

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad heter du på discord? twex.pb

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv på unive och skulle vilja påstå att jag åtminstone är aktiv 5-6 timmar dagligen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? någon månad tror jag .

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går inte klistra in bilden men jag har varit bannad 12 gånger jag vet fast det va för ett år sen då jag vet att jag lallade det ber jagh om ursäkt för kommer inte göra om det.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är väll lite som en person som har ett lite extra öga öppet om man ska enkelt förklara det, Man bistår med hjälp när man kan och det behövs men man letar inte aktivt problem på något vis. Utan det man gör är att man rpar som vanligt, när man ser ett regelbrott så självklart ger man konsekvenser därefter.

Varför vill du bli servervakt på servern? för vill få bort lallare jag har sätt skälv mycket lallning på sistgående och jag skulle vilja hjälpa alla andra staffs så det inte bara dom som måste göra något jag har efarenhet inom rp kan regler kan commands.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. sv abuse är något som jag inte står bakom och ex på sv abuse är att du t.ex revivar dig själv i ett scenario där du har dött eller att du t.ex gör ett rån och lägger vapnet i handsfacket och dvar bilen detta är grov sv abuse och något som jag inte kommer bidra med. Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa personer och inte abusa mina perms ig.

Nekad
Anledning Utveckla Förklara vad för uppgift en servervakt har? och Varför vill du bli servervakt på servern?
Ansök igen om en vecka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka