Nekad vincent123456789 | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent123456789

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198386307942/

Vad är ditt namn i verkligheten? vincent hartzell

Vad är ditt discord namn? Vincent/ from sweden#7213

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär heter karl Bertil och har bot hos sin pappa sedan 1999 efter att hans mamma gick bort 1995. Bertil var född oktober den 3 2000. sedan jobbade han som polis i Södertälje i 1-2 år. sedan så flyttade han till Stockholm med sin pappa för att huset i Södertälje brann ned Po grund av en gas olycka när vi var på Ica maxi och skulle köpa korv och bröd tills senare på dagen. och nu jobbar han på postnord och söker jobb till polis.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer att bidra med bra RP senarion och jag kommer att följa alla regler och lagar. och inte bryta mot VDM/RDM och POWER GAMING. jag kommer att köra med sunt förnuft och aldrig prata out of carecter i senarion. och jag kommer att hålla ett bärgas säkert RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har varit whitelistad på denna server förut men sedan lämnade jag po grund av att jag inte var så jätte aktiv. men men nu söker jag tillbaka för att jag har många vänner som kör här och jag vill ha bra tp hela dagen ut.

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar sa att jag skulle joina denna server för att det var en jätte bra rp server och frågar du mig så hade dem inte fel.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alla ska känna sig välkomna och att alla ska kunna göra dem rp senerna som dem vill så länge det är realistiskt rp på servern. och jag vill bygga upp en relation med alla häftiga och snälla människorna på denna server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon förutom multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka