Nekad vincent123456789 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent123456789

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198386307942/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Vincent/ from sweden#7213

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är 28 år. från när han var 10-19 så bodde han i Södertälje. det var då han tänkte att han skulle bli polis så han tog alla pengar han hade och tog nästa flyg till USA. han gick igenom allt som en danns på rosor sedan blev han tagen till new york där han började jobba. men när han var 24 år så flyttade han tillbaka till Södertälje och började jobba som polis där istället och nu så söker han polis jobb i unive.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag söker efter en bra rp server och jag har fåt mycket kritik om att denna server e jätte bra så jag tänkte testa på ett av whitelist jobben och testa på den mogna och bra rp som jag har sätt på Youtube och mina kompisars klipps och om jag blir whitelistad så kommer jag att ansöka till polisen och göra mitt bästa och att jag kommer vara aktiv. och det är därför jag ansöker till whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag söker efter en bra rp server och jag har fåt mycket kritik om att denna server e jätte bra så jag tänkte testa på ett av whitelist jobben och testa på den mogna och bra rp som jag har sätt på Youtube och mina kompisars klipps och om jag blir whitelistad så kommer jag att ansöka till polisen och göra mitt bästa och att jag kommer vara aktiv. och det är därför jag ansöker till whitelist.

Hur hittade du Unive? min kompis rekommenderade denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? bra rp inge rdm,vdm,powergaming eller meta gaming.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar mest på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka