Nekad Vincent1231 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vincent1231

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? HasselNuten

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? lil juice#9521

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert nillsson och är 23år gammal. Han växte upp i en liten ort i frankrike med sina föreldrar greg och karin dom va hemlösa. Bert hade drömmar om att flytta och skaffa jobb. Så en dag nä han va 18år så flyttade han till sverige och lärde sig svenska. Bert började att jobba som soppgubbe men bytte jobb när han hade pluggat klart. Han började jobba som q park. Bert älskade det jobbet. När han va 20år skaffade han sin första bil som va en fiat. Bert tog ett körkort efter han skaffat bilen. Nu är han i denna staden och ska ha så kul så möjligt få skaffa vänner få ett roligt och bert vill medlem för att ta det till nästa nivå

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för det gör att jag kommer kunna utveckla min rp då man får mer möjligheter. Jag kommer bidra med bra och seriös rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och seriös rp. Jag kommer var glad och snäll mot folk och inte vara taskig mot folk. Om jag ser någon som gör ett regel brott kommer jag medela er och klip

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste inte vinna ett scenario det viktigaste är att man har kul det ärinte alltid viktigast att vnna om man har roligt är det bra.

Hur hittade du Unive? min kompis sa till mig att joina och har sett massor av det på tiktok så tänkte bara varför inte testa och nu så spelar jag det och nu så är det faktiskt mitt favorit spel.Och nu känner att jag vill liksom ta rp på en högre nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka