Accepterad Vincent123 | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JojoSSniper

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vince

Vad är ditt discord namn? JojoSniper75#4359

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Andersson. Lucas Andersson hade en väldigt bra uppväxt som barn, Lucas fick väldigt höga betyg i skolan och det var då han börja sitt egna liv. Lucas Andersson ansökte till polismyndigheten för och ta återanställning här om veckan. Lucas inväntar just nu svar men han var polis för ett tag sedan. Lucas bor just nu i en lägenhet i staden Unive. Lucas trivs väldigt mycket i Unive och hoppas att han kan få bli återanställd som polis eller gå den dåliga vägen i livet. Lucas har inte bestämmt sig för och ta den dåliga vägen i livet eller ta återanställning som polis. Lucas är väldigt fattig och bor i en halv övergiven lägenhet i staden. Lucas vill försöka ändra på det nu idag så han kan bli rikare. Lucas kommer nog och ta den bra vägen alltså att bli återanställd hos polisen för och få tillräckligt med pengar för ett hus. Min karaktärs intresse är bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rp nivå på servern och då menar jag att jag bidrar med roliga scenarion och ibland stora scenarion det beror på ifall om jag blir kriminell spelare på servern eller om jag tar mig till polisen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra det roligt för båda partnerna i ett scenario och man ska låta den andra motspelaren ha en chance att också kunna vinna scenariot. Det blir mycket roligare om båda partnerna får chansen att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? vetat att det finns för ett tag sedan.

Godkänd efter muntlig intervju!

Nuvarande Roller:
📑Medlemskap Ansvarig
💰Donator++++💸
🏷️Medlem
👮‍♂️Polismyndigheten

FD:
💼 Jobbstyrning

🔧Mekonomen
🔪Kriminell
☠️Old Riders MC
🇮🇹 Bonanno Family