Accepterad vincent skoglund | Medlem ansökning [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

vincent skoglund

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? vin463

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: vincent ohlos

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam rolig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft en väldigt lugn och bra bakgrund. Han växte upp med bägge sina föräldrar i ett vanlig villa i Kiruna. Dom hade en stabil ekonomi och tog alltid hand om sin son om det var något han behövde. Som barn var han alltid en lugn grabb som var väldigt chill. Det gick bra för han i skolan och han fick alltid toppbetyg. Han gick ut med alla A och hade planer att gå på Rymd gymnasiet i Kiruna vilket är väldigt svårt att komma in på. Han ansökte och fick svar att han blev godkänd. Han har precis nu gått ur gymnasiet och pluggar vidare för att utbilda sig mer om hur man är en astronaut och om rymden. Hans dröm är att åka upp till rymden och få landa på månen. Han kommer nu i staden utforska mer om hur man gör detta och vad man kommer att behöva ha för att uppklara detta stora livs målet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kan, bidra med en bra rp nivå som alla känner sig trygga med. Och kunna spela som en snäll vän och kunna se ifall alla trivs med min rp, fördemesta så gillar de flesta min rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna i alla scenario man ska spela roligt för båda två och inte bara vinna hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, Fail rp, powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte något

Tillbaka