Accepterad vincent skoglund | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent skoglund

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kebabfucker/

Ditt Hex-ID: steam:110000163870d90

Vad är din discord tagg? kebabfucker1

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tar honom fr[n en allmän plats som inte jag visste att de var. För att personer säljer vapen och annat där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle råna en kille på dark chat som man får göra vi riktar en faller ihop den andra dör och två av oss andra sjuter han då och så tar jag han döda kropp transporterar den till hamnen och vatten dumpar och innan jag gör de lootar jag han som jag också har hört men visst inte att man fick

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de var felaktig för jag visst ej dessa regler och att jag inte visst att de var en allmän plats på kvällen samt vi hade masker och mörka kläder. jag har också hörs på ett krim möte att 320 har sagt att man får ta av de saker som har ditt DNA på hen innan du vatten dumpar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bans när jag börja på serven inte visste regler och en fear RP som var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha dragit där ifrån direkt och lämnat personen dör han dog istället för att ta med han samt lota han samt vatten dumpa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ta personer från strand garaget som är en allmän plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka