Nekad Vincent! | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vincent!

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799426162/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Smyxy#5727

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert son och är från Östergötland. Bert är en relativt lugn person men kan i få fall brusa upp och gå över gränsen. Han är en person som undviker att skada människor allvarlig om det verkligen inte är nödvändigt. Han är social av sig och har inte svårt för att prata med andra men han är väldigt paranoid och litar inte på någon förutom hans närmsta vänner. Hans intressen är motorer och att äventyra. På fritiden brukar han vara ute och åka med sin nya motorcykel eller bara ta det lugnt med kompisarna. Han är inte en person som tycker det är kul att festa bort sina fria dagar så det händer väldigt sällan. Han har en nära relation till sin mamma som är hans enda familjemedlem vid liv. Hans pappa dog av hjärtproblem när Seth var ung och hans bror blev skjuten i förorten som han bor i. Ända sen hans bror blev skjuten så har han försökt att hitta hans mördare utan framgång. Hans mamma har varit emot hans inblandning i den kriminella världen men har inte lyckats att få ett stopp för den så nu följer hon bara med på det. Hans mamma har alltid haft problem med sin ekonomi efter att Berts pappa dog vilket gjorde att Bert blev tvungen att tjäna egna pengar. På grund av miljön han levde i så blev han tvungen att skaffa jobb men valde fel väg och kom ut i det kriminella. Men försöker att åtegå till det normala

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag känner att jag är inne nästan varenda dag och att det hade blivit roligare för mig och mina vänner om jag hade samma möjligheter som dem t.ex. att kunna jobba på samma jobb och vara på samma nivå som dem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag vill kunna utveckla min karaktär och RP nivån. så mycket som mögligt. så jag kan börja styra mitt egna företag och kunna jobba på mekko osv. och få folk att börja jobba. och det är väldigt roligt att spela här som att spela med vänner träffa nya och att lära sig nya saker.

Hur hittade du Unive? jag kollade på streamers och ville testa servern. och nu spelar jag på den här roliga servern. och mina vänner spelr på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att mitt rollspel ska bli så roligt och värkligt som mögligt och att min rp nivå ska öka med en riktigt hög procent

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål är att bli den jag inte vågar bli med kriminell innehål.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart!

Tillbaka