Accepterad ...VINCENT... | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

...VINCENT...

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? ᴠɪɴᴄᴇɴᴛ#1523

Ange ditt födelsedatum 14 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag fick intresset av att bli medlemskaps ansvarig på grund utav att jag känner att jag passar in, jag är väldigt bra på att ta saker seriöst jag brinner även för att kunna hjälpa folk. Jag är bra på att ta ansvar. Jag har också väldigt mycket tid att lägga ner på det. Jag har även märkt att det inte är så aktivt hela tiden när det kommer till de medlemskaps ansvariga. Jag skulle gärna vilja underlätta allt och få allting att rulla på fint.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt social som kan ta bra ansvar och vara seriös. Jag älskar att prata med folk och att diskutera. Jag kommer vara lugn o sansad medans jag tar intervjuer och jag kommer att prata med den som tar intervju o se till att allt går som det ska och att hen inte blir stressad under intervjun. Jag kommer även ägna all min tillgängliga tid till att hjälpa folk som antingen behöver ta intervju eller få sin ansökan läst.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? När man möter andra människor så tycker jag att man ska vara trevlig, snäll och respektera alla. Spelar ingen roll vilken hudfärg, ras eller religion, hur ljus eller mörk röst du har eller vad du säger eller om du gör fel. Även hur jag mår så ska jag fortfarande alltid visa samma glädje under intervjun och kommer inte vara nere eller arg. Man inleder det alltid med något slags "Hej" berättar vem man är, kanske frågar hur den man intervjuar mår och får liksom en slags connection med personen innan man börjar självaste intervjun,

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? [Frågan var lite konstig enligt mig så jag svarar så bäst det går] Jag vill få det att rulla på mycket mer, ser väldigt ofta att folk frågar efter nån medlemskaps ansvarig som ska läsa deras ansökan. Det blir alltså väldigt mycket babbel angående detta. Betydelsen med att vara medlem är att man ska kunna ta ansvar för den rollen man har fått och man ska kunna följa regler så som dom är skrivna och jag vill påverka detta med att få mer personer att förstå det [Som sagt, konstig fråga men svarade så bra jag kunde]

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska vara snäll och kunna bemöta alla likadant dom ska inte på några omständigheter trakassera eller kränka folk. Dom ska mycket bättre rp nivå en dom som är icke-medlemmar på servern och dom ska även ta mycket mer ansvar. En person som är medlem ska följa de regler som är skrivna och ska inte göra något dom inte får, tex att bära vapen fast dom inte är kriminella eller att låtsas vara staff m.m

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskaps ansvarig är att ägna all tillgänglig tid till att läsa medlemskaps ansökningar och att kunna ta intervjuer. Alltid kunna hjälpa dom som har något med medlem ansökan eller intervju att göra.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kan spendera all min tillgängliga tid till att ansvara över medlemskaps ansökningar och intervjuer. Nu under skoltid så blir det lite annorlunda men jag är ungefär aktiv mellan 16:00 - 20:00 varje dag. Kan bli mer också beroende på men minst dessa tider. Man ska även inte prioritera någon annan före någon utan man ska hjälpa alla på samma sätt och vara lika rättvis mot alla som man stöter på.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server och planerar inte på att göra det.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope inget jag vet om just nu.

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka