Accepterad vince2836 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vince2836

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198340922731/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Kräftan#7169

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2008

Berätta om din karaktär. han gillar att ta hand om folk och han vill få mycket vänner han vill bli meko för han älskar att holla på med bilar för att hans pappa holler på med bilar så då gjorde han det när han var litten och han vill ha gamla bilar för han tycker om mycker bilar och han älskar att holla på med de han är 30 år gamal och han gillar att få kärlek i sig hans mamma är mekonom och hon älskar ochså att holla på med bilar och hella familjen holler på med bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har kört fivem i 2 år och jag älskar att spela det och jag älskar att ha rolig rp men det ska alltid vara bra rp tycker jag om det inte är det då tycker jag att man inte ska spela på servern jag har också varit admin på 3 servrar men det ska vi inte prata om just nu för nu ska vi prata om att bli medlem på servern och jag har bra rp som mekonon så jag borde bli det och roleplay som det för jag vet att jag kan ha ett bra rp på servern som mekonom

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har hört att den är bra och jag tittar på twitch så det är därför jag försöker att få medlem på servern och jag tycker att folk har bra rp på servern just därför jag ansöker om att bli medlem på servern

Hur hittade du Unive? jag tittar på twitch och jag har hört mycket bra om servern så det käns som en server för mig och jag älskar att rpa och jag hat hört att det är folk som är duktig att rpa på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha bra rp som mekonom om jag blir det men det är viktigt att ha roligt också men det ska vara bra rp på servern om man inte har rp på srevern då är det ingen mening att spela på servern men jag älskar att ha bra rp så det är därför jag söker att bli medlem på servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ja att ha bra rp och få ett jobb som jag kan rpa så bra som det bara går med och jag älskar att möta goa meniskor som är snälla mot mig och har bra rp så blir jag glad men jag vill också kanske få en tjej vem vet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det har jag inte jag kommer bra att spela på den här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka