Accepterad Vinc_ | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinc_

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Vinc0897954645/

Ditt Hex-ID: 1100001486b4cff

Vad är din discord tagg? vinc60591

Vem var det som bannade dig? drswifty

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-27 180645.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu när det ej vart tillfälle att göra de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min motocyckel på ett berg och då kom en skåpbil från ingenstans ur skåpbilen hoppade en grabb ut och skött ihjäl mig från ingenstans då blev jag arg och tog spawnmenu och sedan så loggade jag ut från servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag önskar överklaga det rättfärdiga beslutet om min bannlysning. Jag inser att mina handlingar skadade spelupplevelsen för mina medspelare. Jag förstår nu att mina ageranden var felaktiga och har skapat sorg och olycka både för mig och för dem jag interagerade med i rollspelet.Under den specifika händelsen, som resulterade i min bannlysning, insåg jag inte fullt ut konsekvenserna av mina handlingar. Jag var omedveten om hur det skulle påverka andra spelares upplevelse och förstår nu att mina val var inkorrekta. Jag beklagar djupt för den olägenhet och den negativa inverkan som detta orsakade för gemenskapen och dess medlemmar.Min intention var aldrig att förstöra spelet eller göra det obehagligt för andra. Jag inser nu att mina handlingar var olämpliga och oacceptabla enligt serverns regler. Jag tar fullt ansvar för mina felsteg och vill försäkra er om att liknande beteenden inte kommer att upprepas från min sida.Denna erfarenhet har varit ögonöppnande för mig, och jag har insett vikten av att respektera reglerna och den gemenskap som servern bygger på. Jag är beredd att lära mig av detta misstag och att aktivt bidra till en positiv och givande spelupplevelse för alla på servern.För att stödja min överklagan har jag reflekterat över händelsen och försökt förstå dess inverkan. .Jag hoppas innerligt på att få en chans till återanslutning till servern och att jag kan återuppbygga det förlorade förtroendet. Jag lovar att sträva efter att vara en positiv kraft inom gemenskapen och att följa reglerna med noggrannhet och respekt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har reflekterat över tidigare avstängningar för att säkerställa att min rollspelsförmåga förbättras framöver. Genom att noga granska och överväga dessa händelser har jag identifierat områden för utveckling. Målet är att lära mig av mina misstag och använda dessa erfarenheter som en plattform för personlig tillväxt. Genom att vara medveten om de situationer som ledde till avstängningarna strävar jag efter att förbättra min förmåga att engagera mig i rollspel. Detta är en viktig del av min personliga utveckling och jag är fast besluten att göra positiva framsteg inom detta område.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vid konfrontationen med en potentiellt olämplig situation eller om jag ansåg att ett scenario var felaktigt utformat under min rollspelserfarenhet, skulle mitt tillvägagångssätt ha varit att inte använda spawnmenyn. Istället hade jag valt att förbli i situationen och hantera eventuella problem genom att ta upp dem i supporten. Användningen av spawnmenyn, i sådana situationer, skulle jag undvika medvetet. Detta beslut grundar sig på insikten att att använda spawnmenyn inte bara förstör det pågående scenariot utan också saknar möjligheten att bidra till en förbättring av rollspelet.Att stanna kvar och hantera situationen inom ramen för spelets regler och supportsystemet är ett ansvarsfullt tillvägagångssätt. Genom att inte använda spawnmenyn visar jag respekt för det pågående rollspelet och dess struktur. Dessutom möjliggör detta för mig att vara en aktiv deltagare i gemenskapen och bidra till dess positiva utveckling.Att välja att inte använda spawnmenyn är inte bara ett sätt att undvika att förstöra scenariot utan också ett sätt att främja en kultur av konstruktiv feedback och kommunikation inom rollspelsgemenskapen. Genom att ta upp eventuella felaktigheter eller problem i supportkanaler skapar jag en möjlighet till förändring och förbättring, vilket gynnar inte bara mig själv utan hela rollspelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Min erfarenhet inom rollspel har lärt mig vikten av att inte använda spawnmenyn när min karaktär befinner sig i ett tillstånd av medvetslös. Istället för att omedelbart välja att återuppliva mig själv genom spawnmenyn har jag insett att det är mer givande och berikande för själva rollspelet att utöva tålamod och avvakta. Genom att låta scenariot och interaktionen med andra rollspelare utvecklas naturligt skapas en mer dynamisk och fördjupad spelupplevelse.Värdet av att vänta ut scenariot ligger inte bara i att låta handlingen fortsätta på ett organiskt sätt utan också i att ge mina medspelare och spelets övergripande berättelseutveckling möjlighet att blomstra. Genom att undvika frestelsen att snabbt återkomma genom spawnmenyn skapar jag utrymme för andra karaktärer att reagera på situationen, vilket kan leda till oväntade och spännande vändningar i berättelsen.Utöver att främja en mer autentisk och engagerande rollspelsupplevelse visar beslutet att inte ta spawnmenyn när jag är död också respekt för spelets regler och samarbete med andra spelare. Det är en erkännande av att varje karaktärs öde och beslut är en viktig del av den kollektiva berättelsen. Genom att avstå från att ta genvägar betonar jag vikten av att vara en ansvarstagande deltagare och bidra till en positiv spelkultur.Denna strategi gynnar även rollspelssamhället som helhet genom att upprätthålla en atmosfär av ömsesidig respekt och samarbete. Genom att inte använda spawnmenyn när jag är död strävar jag efter att vara en positiv kraft inom gemenskapen och bidra till en atmosfär där varje deltagare känner sig uppmuntrad att utforska och utveckla sina karaktärer på ett meningsfullt sätt.I slutändan representerar beslutet att vänta ut scenariot när jag är död inte bara ett individuellt val utan en medveten insats för att främja en rikare, mer samarbetsinriktad och autentisk rollspelsupplevelse för alla inblandade. Genom att omfamna denna inställning hoppas jag bidra till en gemenskap där skapandet och delningen av berättelser blir en central del av rollspelet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka