Accepterad Vinc955goc | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinc955goc

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SolidGosling593/

Ditt Hex-ID: steam:1100001486b4cff

Vad är din discord tagg? vinc60591

Vem var det som bannade dig? Kebban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-11 183947.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag agerade omoget och oriktigt då jag brött mot reglerna och inte tänkte mig för hur jag ageragde samt att jag inte tänkte över det konsikvenser som skulle falla efter det jag gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är lite oklart då det var länge sen och jag inte riktigt kommer ihåg vad som hände men jag minns att jag inte kände mig orätvist behandlad då jag skulle få konsikvenser för det jag gjort men det som gjorde lika gorva regelbortt inte fick något för det de gjorde då agerade jag utan att tänka och sa saker jag ångrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban och jag har lärt mig av det jag gjorde för att förkänna den. Jag känner att jag kunde löst situationen mycket bättre än vad jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några tidigare bans som jag inte riktigt kommer ihåg då det var länge sedan jag fick dom men jag har lärt mig utan det jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte agerat med illska utan med ett bra och lugnt tankesätt vilket hade gjort att jag inte hade agerat som jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att kontrollera mina känslor och hur jag ska agerar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka