Accepterad Vinc3nt | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crackie

Aktiv Medlem
Meddelanden
482
Reaction score
76
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013049420/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Crackie#0321

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Grealish och han växte upp i en familj där hans pappa var från Finland och hans mamma var från Sverige. Jack gillar att träna och att hjälpa folk t,ex om det är någon som har blivit skadad så åker Jack dit och tröstar personen och om det är t,ex ett bankrån så är Jack på plats och har läget under kontroll. Jack är 21 år (Född 2000) och han är en omtänksam person som gillar att hjälpa folk. Jacks intressen är att spela fotboll, men han tycker även att det är roligt att umgås med te,x vänner eller kollegor. Tyvärr när Jack var liten vid runt 7 års åldern så blev hans föräldrar mördade av ett kriminellt gäng men det stoppar honom inte från att bli polis. Det är även därför han vill bli polis för att ingen annan ska behöva uppleva samma sak.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill jättegärna bli medlem på Unive för då kommer jag att kunna rpa fullt ut och för att då kan jag skapa roligare och bättre scenario. Jag vill även bli medlem på den här servern så jag kan skaffa bättre jobb som t,ex polis. För just nu för tillfället har jag inte ett bra jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en av dem bästa rp servrarna på FiveM enligt mig. Det är därför att jag gillar själva staffen och jag tycker även att upplevelsen inom unive får det att kännas som i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom youtube och streamers som streamade på twitch och jag tyckte det såg intressant ut och provade det, sen fastnade jag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att sprida glädje till alla på servern och generellt vill jag bara ha roligt och prata med människor. Jag vill även skapa bra scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är som sagt att få folk som kanske har det tufft i skolan, hemma m.m kunna gå in på Unive och ha kul och känna sig trygg. Jag vill även vara en av dem som visar hög Rp nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu så spelar jag inte på någon annan server än unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår om ni vill neka mig, det har jag redan förbrett mig på och som jag har hört så är det inte många som blir godkända.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka