Accepterad Vinc | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinc

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
65
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Vinc0897954645/

Ditt Hex-ID: 1100001486b4cff

Vad är din discord tagg? Vinc#0019

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 3 dagar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230206_192128.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte betade mig som jag skulle och tog ut min ig ilska på en i dc eftersom han hade varit tråkig och otrevlig ig detta var såklart en väldigt onödig grej som jag ångrade efter jag sa det. Det jag sa var inte rätt sagt och jag insåg inte förens efter orden kom ur min mun att det var väldigt dumt och taskigt sagt från mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit tagen av polisen och satt i fängelse ett bra tag. jag undeffar sedan och säger att jag blivit sa i fängelse.(Varför jag sa just dessa grejer till denna person, var av den anledningen att han gjort så att polisen börjat jaga efter oss och gjort så att poliserna satte mig i fängelse för grova brott) Jag utbröt sedan mott denna person med ord som man ej ska använda i ett dc samtal vilket var väldigt dumt gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det tycker jag inte rätt ska vara rätt och jag gjorde fel och jag ska straffas för dessa fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några tidigare banns som jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det ig och inte ooc vilket var väldigt dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte kan säga vad som utan konsekvenser vilket jag tar som en väldigt bra lärdom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka