- Meddelanden
- 40
- Reaction score
- 65
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent
Ditt discordnamn: Vinc#0019
Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2008
Varför ska just du bli staff? Jag har spelat på unive i något år och under dom senaste månaderna känner jag att rpn nivån har börjat bli sämre, Speciellt hos den kriminella rpn. Jag tycker att detta är jätte tråkigt då jag gillar unive och att rpa. Jag känner nu att jag hade viljat vara en del av förbättringen på rpen. Det jag vill göra som staff är att banna dom som gör fel och bryter mot reglerna med ändå så ska det vara en fri rp där folk ska kunna göra bra och utvecklade rp scenarion så att vi får lite mer spice i rpn. Det ska däremot ska det vara en realistisk rp. Jag känner att jag har erfarenheten inom rpn och känner att jag har en bra chans att få en bättre rp.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar:
- Måndag 15:30-22:00 ( Träning)
-Tisdag 15:30-22:00
-Onsdag 15:30-22:00 ( Träning)
-Torsdag 15:30-22:00 ( Träning)
- Fredag 15:30-01:00
Helg:
-Lördag 12:00 - 01:00
-Söndag 12:00 - 01:00 (Matcher ibland)
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett år vet inte exakt
Har du tidigare erfarenheter som staff? Inga direkta erfarenheter med vet dom flesta kommandon och hur man gör med Reports och Helps
/ban (id) (anledning) (tid)
/togglename
/sqlunban (hex id)
/sqlban (id)
/svban (id) (anledning)
/goto (id)
/m (id)
/ped
/specoff
/spec (id)
/ooc
/tpm
/bring (id)
/freeze (id)
/noclip
/unfreeze (id)
/who (id)
/announce
/sqlbanoffline (hex id)
/kick (id) (anledning)
/dv
/setjob (id) (jobb)
/sv
/sc
/skin (id)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte direkt
Ditt discordnamn: Vinc#0019
Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2008
Varför ska just du bli staff? Jag har spelat på unive i något år och under dom senaste månaderna känner jag att rpn nivån har börjat bli sämre, Speciellt hos den kriminella rpn. Jag tycker att detta är jätte tråkigt då jag gillar unive och att rpa. Jag känner nu att jag hade viljat vara en del av förbättringen på rpen. Det jag vill göra som staff är att banna dom som gör fel och bryter mot reglerna med ändå så ska det vara en fri rp där folk ska kunna göra bra och utvecklade rp scenarion så att vi får lite mer spice i rpn. Det ska däremot ska det vara en realistisk rp. Jag känner att jag har erfarenheten inom rpn och känner att jag har en bra chans att få en bättre rp.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar:
- Måndag 15:30-22:00 ( Träning)
-Tisdag 15:30-22:00
-Onsdag 15:30-22:00 ( Träning)
-Torsdag 15:30-22:00 ( Träning)
- Fredag 15:30-01:00
Helg:
-Lördag 12:00 - 01:00
-Söndag 12:00 - 01:00 (Matcher ibland)
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett år vet inte exakt
Har du tidigare erfarenheter som staff? Inga direkta erfarenheter med vet dom flesta kommandon och hur man gör med Reports och Helps
/ban (id) (anledning) (tid)
/togglename
/sqlunban (hex id)
/sqlban (id)
/svban (id) (anledning)
/goto (id)
/m (id)
/ped
/specoff
/spec (id)
/ooc
/tpm
/bring (id)
/freeze (id)
/noclip
/unfreeze (id)
/who (id)
/announce
/sqlbanoffline (hex id)
/kick (id) (anledning)
/dv
/setjob (id) (jobb)
/sv
/sc
/skin (id)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte direkt